Werken bij
Werken bij InnoviQ gaat om plezier, ontwikkeling en je dromen waarmaken. Solliciteren is dus meer dan het zoeken naar een nieuwe baan. Eerlijkheid, betrokkenheid en creativiteit zijn belangrijke waarden voor ons. We werken hard, maar altijd met oog voor de inhoud, onze klanten en elkaar. Interesse? Zie onderstaande vacature(s).
Mocht een regulier dienstverband toch niet helemaal zijn wat je zoekt, wij kijken graag mee en zijn ook bereid over alternatieven na te denken. Stuur dan je open sollicitatie naar info@innoviq.nl. We nemen graag contact met je op.
Projectleider / Adviseur
Als projectleider en/of adviseur bij InnoviQ in Bergambacht heb je een bijzondere baan. In een complex speelveld leid jij klanten binnen de Lokale Overheid naar hun doelstellingen. Je karakter, kennis en ervaring zorgen ervoor dat klanten blij zijn met jouw komst.
Wat ga je doen
Je krijgt een centrale rol. Deze is afhankelijk van de opdracht die je gaat vervullen. De ene keer is dat puur een adviserende rol, de andere keer ben je projectleider. De gemene deler is dat je altijd kennis en inhoud van informatisering en digitalisering hebt. Daarnaast bezit je specifieke vakkennis die je nodig hebt voor de opdracht. Je weet van welke plekken je de kennis haalt en slaat de brug naar de juiste personen of afdelingen. Je doelgroep is Lokale Overheid. Je beweegt hierbij effectief tussen operationele, tactische en strategische niveaus. De ene keer begeleid je een aanbestedingstraject, de andere keer leid je een implementatie van een business applicatie. De meeste opdrachtgevers zijn gevestigd in het midden van Nederland. Gebruikelijk begeleid je tot 3 opdrachten tegelijkertijd, met een uiteenlopende inhoud. Dit houdt je werk breed en dynamisch. Opdrachten hebben een gemiddelde doorlooptijd van 3 tot 12 maanden.
Waar ga je werken
InnoviQ is de kennispartner voor de Lokale Overheid. Je gaat werken bij een dynamische organisatie waar de passie, doortastendheid en lef haast voelbaar is. Je werkt als onafhankelijk specialist en treft in je 12 collega’s de wilskracht die leidt tot de realisatie van complexe vraagstukken. Je uitvalsbasis is gelokaliseerd in Bergambacht. Het pand waarin we huizen staat symbool voor wie we zijn: karakteristiek! Je werkt voornamelijk vanaf projectlocatie of vanuit huis. Wij leggen de lat voor onszelf hoog en geloven er sterk in dat kwaliteit zich altijd terugbetaald. Hierdoor zijn wij in staat duurzame relaties op te bouwen met onze klanten.
Wat krijg jij
Een unieke omgeving om jezelf in te ontwikkelen en bijzondere mensen om mee te werken!
- Een basissalaris vanaf de €4000,- met een doorgroeimogelijkheid tot €7000,- per maand;
- Alles wat je nodig hebt om je werk goed te doen, zoals een auto, laptop en telefoon;
- Uitstekende verdere secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een bonusregeling oplopend tot meerdere maandsalarissen, een pensioenbijdrage en de mogelijkheid tot het volgen van trainingen en opleidingen;
- Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen middels opleidingen, trainingen, cursussen, etc.;
- Veel vrijheid, flexibiliteit en verantwoordelijkheid.
Over jou
Jij bent actief, een beetje eigenwijs, en hebt lef! Je hebt veel contact met je klanten, voor hen is het duidelijk dat jij de persoon bent die ze begeleid in hun vraagstuk(ken). Als team helpen we elkaar, maar naar de opdrachtgever treed jij als adviseur naar buiten. Je kent het doel van je opdracht en weet de weg hier naartoe. Soms moet je klanten hierin meenemen. Sta jij je mannetje?
Wij verwachten van jou:
- Minimaal 2 jaar werkervaring als projectleider / I&A adviseur / analist / consultant, bij voorkeur binnen de Lokale Overheid;
- Softskills voor een politieke omgeving;
- Een afgeronde opleiding op HBO/ WO niveau;
- Concrete ervaring met het implementeren van informatiesystemen.
Leren en blijven leren is onderdeel van ons DNA, ongeacht de hoeveelheid kennis en ervaring die we al hebben opgedaan. Past dit ook bij jou? Neem dan vooral contact op met Thomas Beyers (Thomas.Beyers@innoviq.nl of 06 -11445761). Als het aan ons ligt gaan we snel aan de slag!